2018. december 15. (szombat) márkakereskedésünk ZÁRVA tart.

A Honda Civic legújabb nemzedéke

Hír megjelenése: 2016.03.28
A 2016-os Genfi Autószalonon láthatja először a nagyközönség az ötajtós Honda Civic legújabb nemzedékének tanulmánymodelljét. Összevetve a jelenleg forgalmazott változattal, a vadonatúj ötajtós Civic 30 milliméterrel szélesebb, 20 mm-rel alacsonyabb és 130 mm-rel hosszabb lesz, ugyanakkor nagyobb átmérőjű, szélesebb kerekek és gumik gondoskodnak magabiztos kisugárzásáról. A hosszú tengelytáv, a rövid első és hátsó túlnyúlás, valamint az elnyújtott utastér minden eddiginél dinamikusabb megjelenést kölcsönöz a Honda ikonikus modelljének. Ezt fejelik meg a hatalmas légbeömlők, amelyek a Honda modelljeinek jellegzetes és agresszív arculatához igazodnak. A fénydiódás (LED-es), nappali menetfénnyel kiegészített első lámpák a hangsúlyos lökhárítótól egészen a kerékjárati ívekig nyúlnak, innen viszi tovább a hatáskeltés stafétáját a markáns, kilincseken átfutó övvonal, ami a C-alakú, szintén fénydiódás hátsó lámpákig szalad végig. Az autó oldalán egy másodlagos, alacsonyabban meghúzott oldalvonal is megfigyelhető. Ez a határozottan emelkedő csík az első kerékjárati ívet köti össze a hátsóval, még inkább sportossá, dinamikusabbá téve az összhatást. Hátul jellegzetes élek és szélterelők határozzák meg a dizájnt, méltó lezárást adva az agresszív vonalvezetésnek. Az új, turbós erőforrás még dinamikusabb vezetési élményt garantál. A vadonatúj ötajtós Civic motorpalettáján három hajtómű szerepel majd: az 1,0 és 1,5 literes, benzines VTEC TURBO és a továbbfejlesztett 1.6 i-DTEC dízel. A Civic lesz az első európai modell, ami megkapja a vadonatúj benzines motorokat. Mindegyik hajtómű négyhengeres és a Honda Earth Dreams Technology motorcsalád tajga, közös jellemzőjük a kimagasló teljesítmény és hatékonyság, valamint a gyors reakciókészség. A kis tehetetlenségű, páratlanul rövid reakcióidejű turbó és a közvetlen befecskendezés a teljesítményre és a forgatónyomatékra egyaránt remek hatással van, így a VTEC TURBO erőforrások jóval hatékonyabbak, mint a hagyományos szívómotorok. A Civic következő generációjához a Honda népszerű és hatékony 1.6 i-DTEC motorját is kérhetik a vásárlók. Ezt az aggregátot kizárólag Európában forgalmazza a gyártó, s továbbfejlesztett formában kerül majd az új modellbe. A közösnyomócsöves turbódízel erőforrás károsanyag-kibocsátása és üzemanyag-fogyasztása elképesztően alacsony, amiben a kompakt, nagy hatékonyságú turbónak, a kis nyomású EGR-szelepnek (a kipufogógáz visszaforgatásáért felelős), a fokozott áramlású szívócsőnek és a nagy örvénylésű szívócsatornáknak is jelentős szerepe van. További ínyencség a nagy szilárdságú, alacsony súlyú, karcsú főtengely és a nyitott vízterű, nagy nyomású öntési eljárással készülő, alumínium hengertömb – e kettő alkalmazásával minden eddiginél könnyebb, kiemelkedően hosszú élettartamú hajtóművet sikerült alkotnia a Hondának. A Civic 10. generációja kizárólag Európában készül majd, s innen exportálják a világ minden tájára. A Honda Angliában működő üzemegysége (HUM) a Civic-gyártás globális központjává lép elő. Miként a vállalat illetékesei megerősítették, a Honda 270 millió euró értékben hajt végre fejlesztéseket a swindoni létesítményen, így készülve elő az új modell gyártására, illetve nemzetközi exportjára. Utóbbi az Egyesült Államokat is magában foglalja. A beruházás egy hosszú távú terv része, amivel még hatékonyabbá kívánják tenni a Honda globális működését. - forrás: honda.hu
Honda Ercsi - Autócentrum Szabó
Cím
2451 Ercsi, Rákóczi út 25.
Telefon
+36 (25) 505 605
Nyitva tartás
Új- és használt autó értékesítés
H-P: 08:00-17:00
Sz-V: Zárva
Szerviz
H-P: 08:00-17:00
Sz-V: Zárva
Ünnep nyitva tartás
2018.12.15.: ZÁRVA
2018.12.22.-26.: ZÁRVA
2018.12.27.-28.: 08:00-17:00-ig
2018.12.29.-2019.01.01.: ZÁRVA
2019.01.02.-tól a megszokott nyitva tartás szerint várjuk kedves Ügyfeleinket!

Visszahívást kérek


Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk